18 sierpnia 2010

Guacamole


Gdybym robiła guacamole dla siebie, dodałabym świeżego chilli, ale ponieważ wiem, że dzisiejsi częstowani nie lubią ostrego - postawiłam na łagodniejszą wersję. Tego dipu praktycznie nie da się zepsuć, jest ultraprosty i baardzo smaczny. Według mnie to doskonały sposób na wykorzystanie awokado - choć wiem, że przeciwników tego specyficznego smaku i tak nie przekonam:)

Składniki:
2 dojrzałe owoce smaczliwki:) - awokado
sok z połowy limonki
1/2 słodkiej zielonej papryki (polecam 1 chilli jeśli, tak jak ja, lubicie ostrzejsze)
szczypta suszonego chilli
sól

Dodatkowo:
nachos

Awokado pozbawiamy pestki, wydrążamy i rozgniatamy widelcem. Paprykę drobno siekamy i dodajemy do pasty. doprawiamy sokiem z limonki, suszonym chilli i solą. Podajemy z nachos. Smacznego:)

9 komentarzy:

  1. najlepsze;) i właśnie zrobiłabym z chilli

    OdpowiedzUsuń
  2. taa... owoce smaczliwki xd
    nie miałam okazji jeszcze kosztowac tego zielonego dipu? hmm. tak, nazwę to dipem. ale chyba czas się przełamac.
    muszę je przygotowac. narobiłas mi apetytu ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chilli smakowałoby rewelacyjnie. Z resztą samo w sobie bez wątpienia też - przepadam za awokado!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam awokado, więc pewnie gdybym go zrobiła to przepadłabym na dobre.
    Dlatego chyba poprzestanę na patrzeniu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. W awokado zakochałam się, kiedy byłam w Anglii w tamtym roku... I moja miłość trwa do dzisiaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię awokado. w wersji łagodnej właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda przepysznie! takie zielone i letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, guacamole jest pyszne! przebija nawet moj humus ukochany.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Durszlak.pl